środa, 6 listopada 2013

Brak czasu...

Ostatni tydzień był tak zalatany, że nawet nie wiem kiedy minął. Sporo czasu poświęciłam treningom, bo zapisałam się na kobiece MMA. Zajęcia odbywają się 3 razy w tygodniu, ale w domu również starałam się codziennie wykonywać chociaż z 20 min brzuszki. Do tego dochodzi jeszcze praca i jakby tego było mało to dodatkowo remontuję mieszkanie, także ledwo wyrabiam na zakrętach. Jeżdżenie po sklepach i wybieranie terakoty czy gresu zajmuje więcej czasu niż myślałam. Dziś np. pojechałam "tylko" po odbiór zamówionych wcześniej płytek. W sklepie spędziłam ponad godzinę, nie liczę już dojazdu z jednego końca miasta na drugi i targanie tego wszystkiego na 4 piętro :P Generalnie za płytki się nie zabierałam bo nie mam tyle siły, ale kilka worków kleju jakoś wtargałam. Najlepsza była reakcja 2 chłopaków, którzy akurat przejeżdżali na rowerach jak brałam worek z samochodu. Ich mina, że kobieta podniosła taki ciężar i komentarze po prostu bezcenne. Byli pod wielkim wrażeniem, ja natomiast ledwo to niosłam :P Jutro znów trening MMA ciekawe co tym razem wymyśli trener. Już nie mogę się doczekać :)

8 komentarzy:

  1. i jak na treningach MMA?:)czy to jest grupa tylko kobieca?:)może niedługo wystartujesz w zawodach?ostatnio byłam na zawodach MMA i startowały 4 dziewczyny.ale to było straszne:)
    co do remontu to ja ostatnio skończyłam remontować łazienkę po przerwie bierzemy się za resztę mieszkania ale ja już mam dosyć pomylonych zamówień w sklepach fachowców którzy wcale sie nei znają i tego wszystkiego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):)dasz radę.wiem że to ciężkie ale jakie za to będziesz meić umiejętności i to w ilu dziedzinach:)ja teraz przerzuciłam się na moje treningi i Mel B.ale ostatnio pod okiem mojego chłopaka uderzałam w worek i staram się chociaż raz w tygodniu poćwiczyć bok sama.ale tylko podstawy żeby się poruszać:)pozdrawiam:)

      Usuń
  2. MMA- brzmi ciekawie :) wiem co to remonty i tracenie czasu na dojazdy i sklepy - moi rodzice uwielbiają zmiany w domu :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Remonty są koszmarne. Wiem coś na ten temat, uwierz. ;) Taszczenie tych wszystkich toreb. jejku. :)
    Wszystko wróci do normy po remoncie! Trzymam kciuki. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Będziesz dodawać comiesięczne efekty , czy coś w tym stylu? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jeżeli nie kupiłaś jeszcze rękawic to najlepiej będzie gdy w sklepie ktoś Ci doradzi.dobiorą Ci rozmiar i sama zobaczysz które najlepiej Ci leżą:):)

    OdpowiedzUsuń
  6. 27 year-old Accounting Assistant IV Hermina Becerra, hailing from Listuguj Mi'gmaq First Nation enjoys watching movies like Iron Eagle IV and Urban exploration. Took a trip to Strasbourg – Grande île and drives a Ferrari 250 GT LWB California Spider. wizyta

    OdpowiedzUsuń