poniedziałek, 25 listopada 2013

Poniedziałkowe Inspiracje Fitness (2)

Tak jak w ostatniej notce pisałam nie miałam ostatnio na nic czasu, treningi też trochę zawaliłam. Na szczęscie większość rzeczy już ogarnęłam, remont idzie pełną parą a życie prywatne po kilku kopach w d... wraca na prostą. Jutro napiszę coś więcej i w końcu odwiedzę Wasze blogi, a tymczasem wrzucam kilka fotek nie tylko super sylwetek, ale także ślicznych włosów.

















                                               



Te trzy ostatnie podobają mi się najbardziej ze względu na kolor blond oraz długość jaka mi się marzy :)

 

2 komentarze:

  1. w końcu nowy wpis!:)dobrze że już zaczyna Ci się wszystko układać:)chciałabym mieć takie długie włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło, że wszystko się układa. Pamiętaj: po burzy zawsze wychodzi słońce! :)
    Ja mam włosy do ramion i do tego kręcone, więc gdybym miała takie długie to miałabym jedną wielką szopę. :D

    OdpowiedzUsuń