poniedziałek, 28 października 2013

Poniedziałkowe Inspiracje Fitness (1)

Właśnie siedzę w pracy na nocnym dyżurze, cisza, spokój więc postanowiłam nadrobić zaległe demotywatory. Natrafiłam na zdjęcia różnych kobiet, które dzięki dietom i ćwiczeniom przeszły ogromne metamorfozy.
Poniedziałek jest dniem, którego większość z nas nie lubi. Po weekendzie trzeba wrócić do codziennych obowiazków jakimi jest szkoła czy praca, dlatego też potrzebujemy inspiracji, aby trwać w wyznaczonych przez nas celach. Postanowiłam, że w każdy poniedziałek będę zamieszczała różne motywujące zdjęcia. W dniu dzisiejszym będą to metamorfozy, na które właśnie natrafiłam:































Te zdjęcia robią wrażenie prawda? Zatem zabierajmy się do pracy :)
Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. miłego dyżuru:)takie metamorfozy zawsze mnie motywują!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektóre motywują... inne demotywują ;/ jak to się dzieje, że otyła kobieta z raczej średnim biustem po takiej metamorfozie schudła a piersi jej się powiększyły o.O Nie wiem jak to się stało ale proszę o instrukcje :P (przedostatnie zdjęcie- stanik push up nie daje aż takich efektów ;))

    OdpowiedzUsuń