poniedziałek, 21 października 2013

Dzień 3

Właśnie wróciłam z basenu i jestem padnięta, dałam z siebie maksa więc trening wysiłkowy dziś odpuszczę. Odkąd rozbudowali strefę relaksu (sauny, jacuzzi) oczywiście zwiększyły się ceny i za godzinę zapłaciłam 15 zł. Niestety w tej godzinie trzeba się wyrobić z wejściem, prysznicem, wysuszeniem się i wyjściem w związku z czym na basenie spędziłam ok 30 min, jacuzzi ok 5 i sauna też ok 5 min. Przed wejściem zabezpieczyłam włosy na długości olejem w związku z czym musiałam mieć czas żeby go póżniej zmyć. Metoda na odżywkę sprawdza się u mnie najlepiej.

Kiedyś płaciło się ok 10 zł za 45 min, ale w szatni można było spędzić tyle czasu ile było to potrzebne, teraz się schytrzyli w związku z czym z budynku wyszłam z pół mokrymi włosami. Zastanawiam się nad zakupem karnetu- 150 zł/mc ale można korzystać do woli.

 Jeszcze dziś planuję trochę poćwiczyć, ale nie wysiłkowo bo zakwasy już się odzywają: mięśnie brzucha- 10 min, mięśnie ujędrniające uda i pośladki- 10 min, rozciąganie się- 10 min. Mam nadzieję, że za jakiś czas będę na tyle rozciągnięta, aby zrobić szpagat. Kiedyś potrafiłam go zrobić nawet w powietrzu, ale ile to było lat temu. Kto wie, może to jeszcze osiągnę...

Na zakończenie parę motywujących fotek:

1) Skok jette - szpagat w powietrzu




2) Szpagat francuski  – jedna noga jest wystawiona w przód, a druga w tył

3) Szpagat w staniu


4) Ponadszpagat - nogi rozwarte pod większym kątem niż 180 stopni


 5) Szpagat turecki – rozkrok aż do ziemi

3 komentarze:

  1. kurczę, zazdroszczę Ci, że masz możliwość korzystania z basenu :) ja zaczęłam biegać i postanowiłam, że wrócę do trenowania siatkówki, więc mam nadzieję, że w połączeniu z dotychczasowymi (domowymi) treningami efekty będą jeszcze lepsze ;)
    Wytrwałości życzę i zapraszam na swojego bloga, gdzie znajdziesz wiele dietetycznych i ciekawych przepisów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. też chce zrobić szpagat ale na razie cienko mi to idzie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ehhh też bym poszła na basen, albo saunę ♥ niestety niedawno się oparzyłam i nie mogę przez dłuższy czas : ((

    OdpowiedzUsuń