wtorek, 26 listopada 2013

Po krótkiej przerwie wracam z nową energią i jeszcze silniejszą motywacją do działania

Tak jak wczoraj krótko wspomniałam ostatni okres w moim życiu był dość zagmatwany. Praca i sprawy remontu mieszkania pochłaniały mi większą część dnia, do tego doszły też problemy osobiste więc nie obeszło się bez kilku dni kompletnego doła, podczas których nie miałam ochoty dosłownie na nic. W tamtym tygodniu musiałam także odpuścić sobie treningi ze względu na drobną kontuzję ręki. Podczas treningu ostro mi się oberwało bo koleżanka zamiast robić uniki ciągle zbijała mi rękę w jednym miejscu co nie obeszło się bez opuchlizny i zbitego mięśnia. W weekend stwierdziłam, że w poniedziałek pójdę w końcu na trening, ale... nadeszły "te dni" zatem wczorajszy trening również odpuściłam. Z ręką jest już wszystko ok, w życiu osobistym też lepiej i z niecierpliwością czekam na jutrzejsze zajęcia. To już prawie miesiąc moich treningów MMA, a do tej pory nic o nich nie napisałam, także w nast. poście napiszę trochę więcej na ten temat.

W komentarzu do przedostatniej notki pojawiło się pytanie czy będę zamieszczać efekty swoich ćwiczeń. Niestety nie wiem kim jesteś więc odpowiem w tym poście. Jeśli takie efekty zauważę to na pewno umieszczę fotki. Ostatnio znajomy zauważył, ze schudłam, ale to raczej efekt tych moich dołów, nieregularnych posiłków i spędzeniu większości dnia na nogach niż ciężkiego wysiłku fizycznego i ćwiczeń. Generalnie nie zależy mi na zbiciu wagi bo z nią jest raczej ok, moim celem jest zdobycie mięśni, wyrzeźbienie ciała (nie mówię tu o sylwetce Pudziana) i nadaniu mu wysportowanego wyglądu. Coś w stylu Chodakowskiej, podobają mi się jej mięśnie brzucha:


Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, naprawdę dodają otuchy i motywacji do ćwiczeń, pozdrawiam ;)

1 komentarz:

  1. to ja już czekam z niecierpliwością na kolejny post!:)fajnie że wróciłaś zmotywowana i przepełniona energią.trzymam kciuki żeby Ci się wszystko poukładało!:)
    i również życzę Ci wszystkiego najlepszego!!:):)

    OdpowiedzUsuń