poniedziałek, 21 października 2013

Zaczynam!

Długo zastanawiałam się nad założeniem bloga i doszłam do wniosku, że skoro zaczynam walkę o lepszy wygląd to powinnam to gdzieś spisywać. Łatwiej będzie mi kontrolować swoje dokonania oraz w jakimś stopniu będzie to motywacją, aby się nie poddawać. Mam nadzieję, że znajdą się również osoby, którym spodoba się mój blog i wspólnie będziemy się wspierać, bo w dużej mierze o to chodzi w blogsferze. Zamierzam opisywać moje zmagania w dążeniu do wymarzonej sylwetki, zamieszczę też na pewno wiele ciekawych porad, ćwiczeń i oczywiście zdjęcia osób, którym udało się już to osiągnąć, aby były inspiracją w osiągnięciu celu. Mam nadzieję, że poradzę sobie w prowadzeniu bloga bo jak na razie mam niewielką wiedzę na ten temat :)

Pozdrowionka

2 komentarze: